Подобрувања за заштеда на гориво

Во своите дизел мотори D11 и D13, наменети за FH, FM и FMX моделите, Volvo Trucks примени голем број помали подобрувања на новите Euro 6 D стандарди, што на крајот резултира со значителни заштеди во економијата.

Во својата норма Euro 6 D не менува ништо во однос на граничните вредности на регулираните штетни соединенија во издувните гасови, но се фокусира на долгорочно одржување на овие соединенија во рамките на граничните вредности, измерени според методот RDE (Релевантни емисии на издувни гасови). Со други зборови, по многу години експлоатација, камионот треба да остане “чист”, како што беше ново. И не со лабораториски мерења, туку во реални услови за експлоатација.

Volvo Trucks го адаптираше софтверот за контрола на моторот и го надгради обложувањето кај SCR катализаторот. Моторите D13 добија нови прстени за масло клипови и ново масло со мала вискозитет VDS-5, со што се намалува триењето и внатрешните отпорници, а со тоа и потрошувачката на гориво.

Покрај тоа, моторот од 500 КС има зголемена брзина на компресија од 17: 1 до 18: 1, како и моторите од 460 и 420 КС. I-See предвидливиот темпомат сега исто така се базира на топографски карти, а во комбинација со новата I-Shift стратегија за менување на брзините, се користи поефикасна I-Roll опција за слободно тркалање.