Кон чисто нулта емисија

„Кон чисто нулта емисија“: IVECO и SHELL повикуваат на акција за енергетска транзиција во меѓу-индустриска панел дискусија.

Во дигитален настан што се пренесуваше во живо на каналот IVECO LIVE, IVECO и Shell поканија експерти и лидери од Делоит, Меѓународната унија за транспорт на патишта (ИРУ) и ФТИ Консалтинг да им се придружат во дебата за најдобриот пат за декарбонизирање на патниот транспорт и улогата на LNG и Bio-LNG дека треба да се во игра.

IVECO и Shell заеднички го организираа дигиталниот настан, поканувајќи експерти од индустријата и водачи на панел дискусија под наслов „Кон чисто нулта емисија-пат кон одржлив транспортен систем за тешки возила“. Дебатата беше пренесувана во живо на каналот IVECO LIVE и сега е достапна за гледање по желба на истата платформа.

Двете компании споделуваат заложба за декарбонизирање на патниот транспорт и веруваат дека промената кон почиста иднина бара соработка на различните засегнати страни – од енергетската индустрија и производителите на возила, до клиентите и институциите. Во овој настан тие собраа експерти за да разговараат за најдобриот пат за декарбонизирање на транспортниот сектор: панелистите се фокусираа на потребата за пошироко усвојување на почисти извори на енергија и улогата што LNG и био-LNG треба да ја одиграат во енергетската мешавина на транспорт, заедно со развојот на ефикасноста на возилата и технологиите на водород и електричен погон.

Настанот го отвори Тарек Хелми, Партнер и лидер Иднина на енергијата во Делоит, кој ја постави сцената со преглед на трендовите во индустријата и ја воведе темата за ТНГ и био-ЛНГ во транспортот. Лука Сра, главен оперативен директор IVECO Truck Business Unit и Патрик Каре, потпретседател на глобалниот комерцијален патен транспорт, Шел, проследија со кратко запознавање со патоказите на IVECO и Shell за одржлив транспорт во индустријата која брзо се менува и амбициите на компаниите за енергија транзиција.

„Во IVECO го прифативме предизвикот за квалитетот на воздухот и климатските промени со чувство на итност, бидејќи овие прашања не чекаат. Поради оваа причина, IVECO се обврза дека ќе биде без фосили до 2040 година, предвидувајќи ја за 10 години амбициозната цел поставена од Европската комисија за неутралност на јаглеродот “, изјави Лука Сра. „Декарбонизацијата на транспортната индустрија не е едноставно неопходна, но исто така е можна. За да го стори тоа, сите засегнати страни во синџирот на вредност на биометанот треба да ги здружат силите за да го поддржат понатаму развојот на технологијата и промовирање на улогата на биометанот како придонесувач за постигнување на целта за намалување на СО2 во тешките транспорти “.

Дебатата започна со размислувања за зголемување на побарувачката на клиентите за камиони со ниска емисија на штетни гасови. Iaандоменико Фиорети истакна дека побарувачката за камиони со артикулиран LNG постојано расте, при што возилата од 2015 и денес претставуваат речиси 4% од вкупниот обем на индустрија. Панелот продолжи да дискутира за придобивките од LNG и био-LNG технологија и достапноста на био-метан, кој во моментов претставува просечно 17% од гасот што се користи во транспортот во Европската унија и се очекува да стане широко достапен во наредните денови. години.

Панелистите продолжија да разговараат за регулаторните аспекти, економијата на камионите за гас и технолошкиот развој. Тие потоа го свртеа вниманието кон проширување на инфраструктурата за понатамошно зајакнување на производството на Био-ЛНГ, како клучен фактор што овозможува да се постигне нето нулта емисија на СО2.

Панел-дискусијата заврши со размислувања за важноста на соработката помеѓу различните екосистемски компании за да се овозможи декарбонизација на транспортот и повик за акција за сите засегнати страни да ги здружат силите во поддршката на транзицијата кон LNG и Bio-LNG на патот кон одржливост.