Откако за потребите на норвешкиот малопродажбен ланец, компанијата ASKO, прилагоди четири хидрогенски возила, Scania сега прилагоди два камиони со електрична енергија.
Scania посочува дека искуствата со хибридни камиони кои користат исклучиво електричен погон во урбаните средини се многу добри, што ги поттикна да преземат понатамошен чекор, односно возила со целосно електричен погон.
Двата камиона што ќе ги користат ASKO имаат батерии од 165 kWh, што им дава опсег од 120 км. Бидејќи станува збор за дистрибутивни возила, оптимален начин за нивно користење е наплатата при товарање или истовар на стока.
Scania, во соработка со своите партнери, продолжува со интензивно истражување и развој на батериите, што ќе овозможи поголема автономија на камионите и помалку време за полнење. Но, другите алтернативи на погонот се исто така не се за потценување, од биогорива преку хибридни погони и водород до електрични возила со пантографска врска во мрежата.
Во овој случај, станува збор за возило со максимална маса од 27 тони, со конфигурација на погон од 6×2 * 4 со електричен мотор од 290 kW и 2.200 Nm вртежен момент, кој ги управува тркалата преку двостепен менувач.
Батериите од 165 kWh се полнат преку полнач од 150 kW DC, што значи дека полнењето до 80% полнење трае околу половина час, бидејќи батериите никогаш не се целосно празни. Исто така, достапен е електричен PTO од 15 kW.