Кампањата на Iveco S-Way „ I’m Unstoppable “ освои награди во Италија (ВИДЕО)

Италијанскиот клуб на уметнички (ADCI) ја награди видео кампањата на Iveco, развиена од глобалната агенција за комуникации Ogilvy, со Сребрена и бронза во годинашното издание на долго очекуваните награди кои ја признаваат најдобрата креативност во италијанската рекламна индустрија.

Видео-кампањата „ I’m Unstoppable “ креирана од Ogilvy Italy, агенција на светската креативна мрежа Ogilvy, за поддршка на лансирањето на новиот on-road камион Iveco S-Way, доби две награди на ADCI 2019: Сребрена во категоријата Филм / брендирана содржина – Под-категорија на други екрани и бронза во категоријата занает во индустријата / филм занает – категорија под звук и музика.

Секоја категорија ја оценуваше жири комисија составена од членови на италијанскиот клуб за уметнички директори, претставник на клиент на агенција и независен креативен професионалец, кој ги избра поднесоците кои ја покажуваат најдобрата креативност.

Кампањата се заснова на концептот „Јас сум незапирлив“, кој се однесува на возачот на Iveco S-Way и неговиот начин на размислување. Високо-енергетскиот филм се фокусира на возачот, придружувајќи ги при нивното патување за да потенцира како се одликува атмосферата на комфорот и поврзувањето во новиот S-Way и неговите услуги го подобруваат животот на патот, правејќи ги да се чувствуваат навистина незапирливи.

Видеото се снима заедно со „Don’t Stop Me Now“ од Queen  во различни периоди од денот – подготвувајќи се за работа, зад воланот, за време на паузите за одмор и ноќе во нивниот кревет. Аспирационата и динамична кампања се пробива со традиционалниот пристап кон промовирање на тешки возила и го става во сцена центарот на возачот, поканувајќи го гледачот да се приклучи на IVECO на возбудливо патување со откритието, кое се затвора со порака: IVECO –  “Возете го новиот начин”.

Марија Лора Исконе, раководител на маркетингот на IVECO, изјави: „Ние сме задоволни што нашиот филм го добива ова важно признание, за кое веруваме дека е заслужено. Оваа возбудлива видео-кампања направи силно влијание, ефикасно пренесувајќи го нашиот возачки центар за дизајн, кон новиот IVECO S-Way. Успеа да создаде возбуда за пристигнувањето на новото возило на пазарите “.

Наградите ADCI, основани во 1985 година, ја признаваат најдобрата креативност и квалитет во рекламната комуникација во Италија и станаа референтна точка во индустријата. Категориите ги опфаќаат сите области на секторот – од печатење, ТВ и радио емитување, дигитално и надворешно рекламирање, до односи со јавноста и директен маркетинг.