Првите сериски камиони со напојување со водород ќе ги видиме следната година, а до 2025 година, само Hyundai ќе произведе 1.600.
Додека се водат дискусии за тоа кој тип на погон е најеколошки (и економски) најдобар, Hyundai го продолжува својот план да воведе голема флота камиони на водород (или согорливи ќелии) во Швајцарија. Целиот проект е предводен од конзорциумот Hyundai Hydrogen Mobility Mobility (HHM), составен од Hyundai Motor Company и H2 Energy, со партнери во заедничко вложување Hydrospider, кој е одговорен за производство и снабдување со водород. Еден од важните чекори е еколошкото производство на водород, кое започна на крајот на септември во хидроцентралата Гасен, каде водородот ќе се произведува со електролиза на вода.
За следната година најавени се 50 возила на Hyundai H2 XCIENT на швајцарските патишта се, додека до 2025 година се очекуваат вкупно 1.600 вакви камиони. Ова е добро познат модел Hyundai XCIENT, претставен пред неколку години со класичен погон и прилагоден на водороден погон. Willе има две постројки на горивни ќелии со вкупен капацитет од 190 kW (2×95 kW) и седум резервоари (инсталирани помеѓу кабината и надградбата) со вкупно 35 кг водород, што е доволно за околу 400 км патување. Времето потребно за исполнување на резервоарите со водород е седум минути.
Тркалото ќе се напојува со електричен мотор од 350 kW (476 КС) и вртежен момент од 3.400 Nm. Ако ви пречи тоа што има капацитетот на горивните ќелии од 190 kW и моќноста на моторот од 350 kW, треба да знаете дека има и батерија во која е зачувана произведена електрична енергија и која може да ги покрие врвните оптоварувања или потребите за електрична енергија. Ова е камион (18 тони максимална тежина) со приколка, со максимална тежина од составот од 34 тони. Цената е непозната, но целиот проект се заснова на фактот дека ваквите возила се ослободени од (скапи) патарини во Швајцарија, што ќе ја направи инвестицијата профитабилна додека погонот кој не емитува штетни гасови е дополнителен бонус.