Холандската компанија Westdijk Transport го презеде првиот од двата пет осовински MAN камиони, кој е исто така и 100-тиот ваков камион во Холандија. Освен богатата опрема, има и TypeMatic менувач и Offroad софтвер.
Импресивниот MAN TGS 50.500 10×8 WS од фабриката излегува како 8×8 камион кој има механизам за суспензија и како таков го превземаат експерти од Wierda Vehicle Engineering, кои се сертифицирани специјалисти за MAN. Тоj наместо постојните задни оски вградуваа осовини кои се опремени со хидраулични потпирачи, при што задната оска станува поуправлива.
Исто така, вградуваат дополнителна централна 10-тонска оска која е подвижна и маневрирачка. Благодарение на идентичното растојание од 1.800 mm помеѓу индивидуалните оски, овој дизајн нуди идеална конфигурација за оптимална распределба на оптоварувањето на оските. Максималното оптоварување на првите две оски е 9 тони, центарот носи 10 тони, а двата задни заедно 23 тони.
Со додавање на дополнителни оски, максималната дозволена маса се зголемува на 50 тони (во Холандија е можно), а бидејќи четири од петте оски можат да се контролираат, камионот исто така има многу мал круг на вртење. Хидрауличната задна суспензија на задната оска овозможува безбедно кипање, бидејќи камионот со помош на суспензијата може хоризонтално да се израмни.
Бидејќи тоа е јубилејно 100-то возило, посебно внимание се посветува на опремата . Вградени се кожени седишта со специјален шиење и кожна облога на вратата. Исто така, системот за камера обезбедува целосна видливост на просторот околу возилото. Westdijk Transport има флота од 55 кипери кои најчесто се користат за изградба на патишта.