Поради долгорочниот тренд на зголемување на цените на дизел горивото, превозниците постојано се соочуваат со притисок врз нивната профитабилноста, па затоа, напорите на групата за развој и надградба на погонските технологии секогаш се добредојдени да помогнат во одржувањето на конкурентноста на патниот сообраќај.
Со цел дополнителна заштеда на гориво на моделите FH, Volvo Trucks воведува систем наречен I-Save. Со комбинирање на новиот D13TC со најновите функции за заштеда на гориво и системот I-Save, Volvo Trucks ветува намалување на потрошувачката на гориво до 7% во сообраќајот на големи растојанија во споредба со моторот D13 Euro 6 од класата D. Ова е без компромис кога станува збор за возните перформанси.
Новиот мотор D13TC е најнова технологија, со некои од претходно познатите решенија, но се надградби на ново ниво на ефикасност и сигурност. Тоа е технологија на турбо соединение која ја користи преостанатата енергија во издувните гасови за да го придвижи моторот преку дополнителна турбина поврзана со системот за менување на замаецот. Тука се добива дополнителен вртежен момент од 300 Nm, кој, иако ги одржува истите возни карактеристики, бара помалку гориво да се инјектира во цилиндарот. Освен тоа, D13TC има нови клипови со патентирани комори за согорување што се прицврстени на челата на соодветниот клип, подобрување на воздушниот вртлог и создавање на хомогена мешавина на гориво.
Други карактеристики на I-Save вклучуваат нови, поефикасни задни оски и систем заснован на шема на I-See, кој ја анализира и прилагодува стратегијата за промена на степенот на градиентот на патот пред камионот. Системскиот софтвер I-See е оптимизиран за долгорочни апликации.
Карактеристики на пакетот I-Save во моделите Volvo FH:
- D13TC (турбо мотор) од 460 КС (2.600 Nm) или 500 КС (2.800 Nm)
- Нови поефикасни погонски оски
- Запирање на работа на моторот во празен од
- I-Круз систем со I-Roll функција
- Серво пумпа со променлива контрола на проток
- Ажуриран I-See систем
- Ажуриран I-Shift софтвер прилагоден за сообраќај на долги патеки