Рекордни бројки на Daimler

Одделот за камион на Daimler продаде 517.300 камиони, направи промет од 38,3 милијарди евра, а со добивката од 2,773 милијарди евра може да се каже дека имаше најуспешна година во историјата.

Само во Европа има 144.000 камиони, што е исто така рекорд, а Daimler има оптимистички поглед за иднината, иако некои пазари, како што се Аргентина и Турција, покажуваат пад на побарувачката. Но, за разлика од Европа, растотот во САД, Индија и Кина, е причина за оптимизам.

Иако отиде понатаму за да се спроведе автономно возење на камиони, Daimler инвестира уште 500 милиони евра во оддалечен развој на автономното возење. Беше одлучено да не се оди понатаму во платонига бидејќи тестовите покажаа дека возењето во формација не ги постигнува саканите ефекти врз економичноста на горивото. Исто така, Daimler објави дека нема да учествува во развојот на камиони за пантографи кои би се напојувале од електричната мрежа над автопатот.

Колку и да се извонредни резултатите во Европа, производителите на камиони се соочуваат со ригорозни регулативи за намалување на емисиите на CO2, и според гледиштето на Daimler ограничувањата се преамбициозни и тешко (или не) остварливи (како што рековме неколку пати). Манфред Шукерт, првиот шеф на Одделот за емисии и безбедност на Daimler, истакнува дека трошењето во изминатите неколку години го намалува трошењето за еден до два проценти годишно, а со новите прописи се бара три пати по толку.

“Планираните пречекорувања лесно може да се зголемат на неколку стотици милиони евра, од 2025 до 2029 година, бидејки паричната казна по грам е 4.000 евра, а потоа ќе се зголеми на 6.800 евра. Целите поставени од страна на ЕУ за намалување од 15 проценти до 2025 и 30 проценти до 2030 година едноставно се преамбициозни”, истакнува Шукерт.

Без оглед на тоа како ќе се развие приказната за ограничување на емисијата на CO2, Daimler продолжува да развива електричен камионски погон, првенствено со е-Actros со максимална дозволена маса од 18 до 25 тони, што сега е на тестирање во реалните услови кај 20 партнери. До сега, камионите поминале над 30.000 km.

Електричните Actros спроведуваат два електрични мотори со моќност од 125 kW (170 hp) или 485 Nm, што достигнува 11.000 Nm на тркалото. Моќноста на погонот доаѓа од литиум-јонски батерии со капацитет од 240 kWh.

Покрај електричниот Actros, исто така постои помал Fuso e-Canter, додека Freightliner eM-2 и e-Cascadia се тестираат во Америка. Кај автобусите е-Citaro е во редовен сообраќај, а во САД, Tomas Built Busses започна со тестирање на моделот e-C2. Листата на електрични модели е заокружена на два електрични транспортери e-Vito и e-Sprinter.П