Daimler го претстави реновираниот Freightliner Cascade, кој со надградбите овозможува дополнителни заштеди на гориво и нуди опција 2 со автономно возење.
Новата Freightliner Cascadia беше воведена пред две години кога продаде 145.000 камиони, а Daimler покажа неколку подобрувања што ќе овозможат понатамошна заштеда на гориво. Пред сè, станува збор за аеродинамички додатоци, како што се дефлектор на носачи, подобар облик на браник, различни странични плочи и слично. Cascadia, исто така, ќе има можност да ја прилагоди висината во зависност од брзината или спуштањето на предниот дел од возилото на автопатот кога брзините се поголеми. Возачите ќе можат да ја исклучат оваа опција на случајни нерамни патишта или лоши временски услови.
Унапредено е и IPM6 (Интелигентното управување со погон) и предвидувачката контрола на крстарење, како што ја нарекуваме, сега се подобрени, па во базата има 35% повеќе линии на континентот во Северна Америка. Како дополнителна опција, исто така се нудат дигитални инструменти кои се исти како кај Actros, или со екран од 12,3 или 10 инчи. Исто така постои и адаптивна контрола на патувањето што работи до (и од) целосна запреност и целосно сопирање во случај на откривање на пешаци во правецот на движење.
Кон средината од оваа годината, ќе започне производството со модел кој ќе има две нивоа на автономни возење, што ќе го направи Cascadia првиот полу-камион со делумна автономна способност за возење. Ова значи дека може независно да се забрза или да се забави и одржува насоката на движење во внатрешноста на лентата за возење. Иако камионот ќе може да ја задржи својата положба во рамките на лентата за возење и во однос на другите возила, возачот мора да има и раце на воланот. Исто така, од Daimler посочуваат дека повеќе не размислуваат да развиваат водство бидејќи не сметаат дека е тоа важно во оваа фаза на развој на возилата.