Се поголем интерес за гас во Европа

Финансиските заштеди и избегнување на постојано зголемување на сообраќајните ограничувања во урбаните средини, поврзани со издувните гасови и бучавата, ги поттикнуваат превозниците низ Европа да инвестираат во возила со природен гас. Како што Iveco е технолошки лидер во оваа област, логично е дека Stralis NP се наметнува како најсериозен и најскап “плински тешкаш” на пазарот, така и книгата за нарачки на овие модели се полни се побрзо.

Една од најголемите товарни компании од Источна Европа, бугарската ПИМК со седиште во Пловдив, на својата флота која располага со  1.400 тешки камиони, додаде 50 Stralis NP AS440S40T / P КС Cursor 9 со 400 КС. Овие камиони ќе бидат ангажирани во логистиката во Кауфланд и ќе ги снабдуваат своите продавници низ цела Бугарија. Поради прилично развиената мрежа на бензински пумпи на CNG во земјата – моментално има 117 – PIMK се одлучи за Stralis со контејнери за природен гас во компресирана форма.

Полската логистичка компанија EPO-Trans, со седиште во Tychy, наскоро на својата  флота од 280 камиони ќе и додаде 20 Stralisa NP AS440S46T / P мотори со Cursor 13 од 460 КС и LNG-танкери. Во Полска се градат две нови станици за полнење  на ЛПГ, еден со EPO-Trans во Tychy во близина на Катовице, а другиот во Krzywa, во близина на автопатот А4, релативно близу границата со Германија. Втората станица ќе им овозможи на EPO-Transovet Stralis NP да го достигне крајно западниот раб на европскиот континент и Велика Британија без никакви проблеми.

Полската подружница на холандската транспортна компанија Don Trucking, исто така, ја прошири својата флота со 20 Stralis NP 460, со што работите им дојдоа како идеално прилагодени за нив, бидејќи многу брзо, со компанијата  Containerships потпишаа петгодишен договор за контејнерски транспорт. Во овој бизнис ќе бидат постојано ангажирани 15 Stralisa NP кои исто така ќе бидат во голема мера ќе се движат низ Германија, и на тој начин ќе имаат дополнителни бенефиции бидејќи ќе бидат иземени од плаќање на  патарините, особено во првите две години.

Со оглед на тоа што Русија е еден од најголемите светски производители на природен гас, логично е дека Iveco се обидува да го популаризира LNG како погонско  гориво и во таа земја. Така, во соработка со “Газпром” и транспортната компанија “Мостранс” од Москва во октомври 2018 година беше потпишан долгорочен договор преку кој “Мотранс”, во наредните 10 години, ќе добие 500  Stralis NP, односно по 50 возила годишно. Компанијата е специјализирана за контејнерски транспорт во поширокиот московски регион, а уште е ангажирана и во транспортот на градежни материјали и течни прехранбени производи. Преку оваа соработка Iveco и Газпром ќе разменуваат искуства и ќе ја подобрат технологијата за LNG, како на самите возила, така и во инфраструктурата и целиот синџир на набавки.

Холандскиот Vos Logistcs има возила со LNG и CNG во својата флота од 2015 година, а бројот на камиони со LNG постојано се зголемува. Холандија има 27 LNG и повеќе од 170 CNG бензински пумпи и е една од земјите со најдобра гасна инфраструктура во Европа.

Превземено од “www.kamion-bus.hr”