Новиот Mercedes Actros – пристигна иднината

Новиот Actros е првиот полу-камион со делумно автономно возење, камери, наместо ретровизори, револуционерна пилотски кабина и потрошувачка на гориво до 5%.

Mercedes-Benz Actros е еден од најважните камиони на нашето време и од неговото воведување во 1996 година, произведени се повеќе од 1,2 милиони единици. Новата генерација, која неодамна беше претставена во Берлин, повторно ги преместува границите на технологијата, безбедноста и економијата. Бидејќи Mercedes постојано воведуваше некои новини во изминатите генерации, па така обновените мотори и менувачи воведени минатата година, беа претстави во претходната генерација, за новите генерации клучни се новините врзани за безбедноста, економијата и поврзувањето.

Исто така, ова е првиот камион што наместо ретровизори (главен и широк) има камери поставени на 15-инчен A-приклучок. Покрај зголемувањето на видливоста и безбедноста, MirrorCam ја подобрува аеродинамиката и придонесува за намалување на потрошувачката на гориво. Новина е и Active Assist 5, последната генерација на систем за автоматско сопирање која има дополнителна вградена заштита за пешаците.

Она што најпрво ќе забележат возачите е сосема нова мултимедијална кабина каде инструментите се заменуваат со голем 10-инчен екран со висока резолуција, додека друг таков дисплеј е вграден во централната конзола за управување со мултимедијални конзоли. Покрај тоа, исто така е достапен поголем 12-инчен екран, или дигитална инструмент-табла. Се разбира, возачот може да прилагодува функции и она што се прикажува на екранот, во зависност од тоа кои информации се најпотребни во тоа време.

Mercedes-Benz, покрај Actros, го покажа и Arocs, односно неговата градежна разноликост а која ги има наследено сите  унапредени системи што веќе ги има Actros. Новина е и Actros NGT, односно изведба за употреба на гас, кој нема да биде понуден како влекач, туку  само како”rigid” ” со две или три оски и ќе биде наменет само за дистрибуција, а ќе се напојува со 6-цилиндричен M 936 G мотор со 222 kW (302 КС). Серискиот е опремен со 4 резервоари со 145 литри гас и оптимаално може да има уште четири до 100 литри.