Висока ефикасност со конвенционална технологија

Иако секој ден добиваме информации за нов електричен камион или за некои слични “револуционерни” решенија, Shell, заедно со Airflow, го претстави проектот Starship, каде што покажа дека со класичен погон, но со некои додатоци, може да се оствари многу ниска потрошувачка на гориво. За почеток, Starship е претежно изработен од јаглеродни влакна, со што се намалува масата и го олеснува обликувањето. Уредот го користи моторот Cummins ISX 15 400 КС и вртежен момент од 2.500 Nm, а 18-брзинскиот автоматски менувач е калибриран за да обезбеди стандардна влеча на само 800 вртежи во минута. Таквата постапка позната како “dowspeeding” овозможува 1% помала потрошувачка на гориво за секои 100 вртежи на минута помала брзина на моторот.

Освен тоа што е целосно аеродинамички дизајниран, предната решетка е активна решетка која се затвора за понатамошно намалување на отпорноста на воздухот (се разбира во зависност од условите на возење или потребите за ладење). Исто така, на задната страна на приколката се вградени спојлери кои го намалуваат воздушниот вртлог зад композицијата или го намалуваат отпорот на воздухот. За истата цел служат и страничните завеси со кои е “заклучен” камионот, со што уште повеќе се намалува отпорот на воздухот.

На покривот на приколката е соларен панел со моќност од 5.000 W кој служи за напојување на сите единици на кабинетот, од светлина до микробранова печка. Бидејќи Shell е еден од лидерите на проектот, посебно внимание се посветува на работните течности. Ова е причината зошто се користи особено синтетичко масло со исклучително ниско вискозна сила од 5W-30, повеќекратна вискозност, со што значително се намалуваат внатрешните механички отпори или потрошувачката на гориво.

Исто така,на помошната оската од камионот постои  електричен мотор кој ја обновува енергијата на сопирање која  подоцна се користи во искачувања и слични ситуации кога е потребна поголема моќност.